CONSULTANȚĂ

Serviciile noastre de consultanță în relații cu clienții pot răspunde la întrebări de tipul: Care sunt comportamentele concrete care contribuie
la experiența plăcută remarcabilă a clienților atunci când intră în contact cu organizația noastră? Sunt procesele noastre curente de relaționare cu clienții
construite astfel încât să faciliteze transformarea lor în fani? Ce avem de făcut ca să maximizăm performanța noastră în relații cu clienții,
să facem experiența lor cu noi una excelentă, memorabilă?

IMPROVE YOUR CUSTOMER LOYALTY

Construirea de programe personalizate, licențiate către organizația client

La solicitarea organizațiilor client, construim programe dedicate de dezvoltare în customer care. Aceste programe pot fi livrate către participanți fie de către trainerii Trend, fie de către traineri interni, ca urmare a unui proces de licențiere. Programele pot fi personalizate pe anumite abilități necesare angajaților clientului și/sau ținând cont de instrumente și procese specific organizației.

Cultură de customer care

Care sunt caracteristicile unei culturi care susține implementarea strategiei organizației pe zona de customer care? Care sunt diferențele între această cultură ideală și cultura actuală? Cum pot fi reduse aceste diferențe? Programele de consultanță construite de Trend răspund la aceste întrebări și oferă clienților soluțiile necesare pentru construirea culturii vizate.

Procese de customer care

Care sunt procesele prin care organizația gestionează proactiv și/ sau reactiv nevoile clienților post-achiziție? În ce măsură aceste procese contribuie la obținerea loialității în relația cu clientul? Ce intervenții sunt necesare asupra proceselor pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clientului? Programele de consultanță Trend răspund la aceste întrebări, oferind organizațiilor inclusiv instrumentele necesare pentru implementarea noilor procese.

 

Customer satisfaction

Împreună cu partenerii noștri, oferim organizațiilor posibilitatea de a înțelege nivelul de satisfacție al clienților lor și de a vedea factorii care au impact asupra acestuia. Rezultatele studiilor din această categorie pot fi ulterior folosite în alte programe de consultanță sau în designul unor traininguri personalizate pentru compania respectivă.

Development centers customer care skills

Participanții trec printr-un proces de evaluare bazat pe metodologia TREND și diverse instrumente specifice centrelor de evaluare. În urma evaluării nivelului curent de competențe necesare în relațiile cu clienții, participanții primesc feedback de la consultanții TREND și un plan de dezvoltare personalizat, ce cuprinde cele mai potrivite metode de învățare pentru fiecare arie evaluată ce necesită dezvoltare.

Assessment centers customer care skills

Participanții trec printr-un proces de evaluare bazat pe metodologia TREND și diverse instrumente specifice centrelor de evaluare, în cadrul căruia este urmărit nivelul lor curent de abilități necesare în relațiile cu clienții. În urma acestui proces primesc un raport privind nivelul lor curent de competență, punctele forte și ariile de dezvoltare

360 Feedback – orientare către client – trend portrait

Pornim de la modelul intern de competențe de customer care al clienților noștri sau de la abilitățile vizate într-un program de dezvoltare și setăm platforma noastră de 360 grade feedback – TREND Portrait astfel încât să fie adaptată la realitatea organizației. Participanții pot avea astfel perspectiva colegilor, managerilor și ale echipelor din subordine asupra comportamentelor lor de relaționare cu clienții actuale. Raportul individual generat de platformă cuprinde informații relevante despre punctele tari, ariile de dezvoltare, punctele tari neidentificate sau blind-spot-urile fiecărui participant. Soluția este foarte relevantă pentru organizațiile care sunt în procese de construire a unei culturi concentrate pe client.

Optimizare de procese

Orice echipă de customer care (indiferent de gradul de competență al oamenilor pe care îi include) poate avea succes atunci când aplică în mod consecvent un proces și o metodologie bine structurate. Prin soluțiile de consultanță specifice domeniului relațiilor cu clienții urmărim să identificăm pentru clienții noștri etapele, pașii și activitățile unui proces care conduce la rezultatul dorit.