TRAINING

În Customer Loyalty noi credem în abordarea human to human. Studiul făcut anul acesta de noi în România ne confirmă ce spun instituțiile
internaționale și ce simțim și noi în salile de curs, în coaching, în meeting-uri: oamenii au nevoie de soluții oferite de…alți oameni. Ne ocupăm să echipăm echipe
complete de agenți, team leaderi și manageri cu tehnicile de care au nevoie pentru a oferi aceste soluții într-o manieră autentică. De fiecare dată însă
pornim de la a ne asigura ca toți cei implicați au o cultura de customer sănătoasă și mindset-ul potrivit pentru a putea pune în practică aceste tehnici.

IMPROVE YOUR CUSTOMER LOYALTY

Customer care basics

Programul de două zile familiarizează participanții cu comportamentele cheie de interacțiune cu clientul, necesare pentru a-i oferi acestuia un serviciu care răspunde așteptărilor sale, respectând standardele de bază.

Leadership in customer care

Cursul este destinat team leaderilor și managerilor aflați în contact direct cu echipele de consilieri customer care. Programul acoperă două zone mari: cea de implementare a indicatorilor de performanță și cea de dezvoltare și motivare a oamenilor.

Customer care advanced

Acest curs propune comportamente care aduc un plus de rafinament în relația cu clientul și țintesc surprinderea și încântarea acestuia. Sunt comportamente prin care profesioniștii în customer care descoperă așteptările clientului conștientizate sau nu anterior, pentru ca apoi să răspundă acestor așteptări într-o manieră care impresionează clientul.

Complaints management

Programul propune un model de gestionarea plângerilor dintr-o zonă umană, caracterizată de înțelegere și orientare către soluție. Participanții descoperă modele de tratate a emoțiilor și a problemei cu impact pozitiv asupra relației cu clientul.