ISTORIC

Trend este o companie antreprenoriala dedicata oamenilor cu mentalitate de crestere care doresc sa traiasca diferit si
sa lase o mostenire. Brandul nostru ajuta oamenii sa se schimbe in bine si are superputerea de a le oferi experiente de
invatare memorabile. Noi generam perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile
capacitati de a progresa.

Primele inovații

2002

a fost momentul obținerii primei licențe de la un partener internațional. Pe o piață destul de restrânsă, cu bugete de training timide, lansarea SPIN® Selling Skills (UK) a fost catalogată ca o inițiativă bună, dar extrem de curajoasă.

2003

a adus confirmarea Trend ca specialist în vânzări. Pe lângă diversele cursuri susținute pentru diverse companii locale sau multinaționale, a venit solicitarea organizării unei academii. Trend a creat astfel prima Academie de Vânzări din România care a fost livrată cu succes către întreaga echipă a clientului.

2004

a venit cu o nouă inovație Trend. Echipa noastră se afla deja de ceva vreme în căutarea unor metode pentru a crește atractivitatea și impactul programelor sale. Astfel am descoperit

Sales upgrade

2012

a fost anul lansării primului produs de consultanță Trend. Deloc surprinzător este un produs dedicat funcțiunii de vânzări a organizației – Sales Force Audit. Produsul a fost și implementat cu succes în același an într-o companie antreprenorială românească.

2013

a fost momentul semnării parteneriatului cu Miller Heiman Group (USA), lider în soluții pentru forțele de vânzări. Astfel, în prezent, Trend livrează sub licență două dintre cele mai cunoscute programe de vânzări: Strategic Selling™ și Conceptual Selling™.descoperit Eagle’s Flight (Canada) și am lansat în România învățarea experiențială. Primul program livrat sub această licență – Gold of the Desert Kings™ – rămâne și în prezent una dintre cele mai puternice experiențe de învățare disponibile local.

Going online

2014

a dat startul unei noi perioade pentru Trend – cea de extindere online. Alături de unul dintre clienții noștri am dezvoltat prima platformă on-line de gamification TREND Fuel. Este o soluție care oferă o coloană vertebrală programelor de învățare generând engagement atât față de intervențiile incluse cât și pentru transferul în practică.

2015

a fost momentul în care am lansat prima platforma on-line pentru centre de evaluare si dezvoltare TREND Explorer. Scopul ei este acela de a eficientiza munca evaluatorilor și de a optimiza prelucrarea și stocarea datelor.

2016

a fost momentul dezvoltării și lansării platformei de Feedback 360 TREND Portrait – o soluție flexibilă, care poate fi personalizată pentru a se adapta sistemului de managementul performanței folosit de client.

Începutul

2000

este anul nașterii Trend. Patru tineri profesioniști în vânzări și HR, inspirați de experiența de livrare de training din studenție și încurajați de potențialul pieței locale, au decis să dezvolte și să livreze programe de dezvoltare în vânzări.

2001

a fost marcat de eforturile de a intra pe o piață încă prea puțin obișnuită cu demersurile de formare a angajaților. Trend a dezvoltat primele cursuri de vânzări și comunicare și a reușit să atragă primii clienți.

Extinderea

2005

a fost momentul primei extinderi a portofoliului dincolo de subiectele de vânzări. Rezultatele obținute în programele Trend și metodologia specifică au încurajat multe companii să solicite echipei noastre să lucreze cu managerii. Am început cu managerii de vânzări, iar ulterior folosindu-ne de programele de învățare experiențială, am extins portofoliul către programe de leadership dedicate și managerilor din alte funcțiuni. Am lansat la acel moment conceptul de Eldership care descrie acel manager orientat către maximizare – obținerea de rezultate excelente construind o cultură caracterizată de relații de calitate.

2006

a adus în organizație departamentul de dezvoltare care a primit misiunea de a construi programe noi, de a integra licențe și de a personaliza conținuturile ori de câte ori era necesar pentru clienții organizației.

2007 – 2010

a fost perioada de extindere regională a Trend. În ciuda perioadei dificile din punct de vedere economic pentru întreaga Europă, Trend și-a respectat planul deschizând birouri noi în Austria și Polonia.

2010

a fost marcat de dezvoltarea și livrarea primelor centre de evaluare Trend. Echipa s-a extins cu experți pe această zonă.

2010 – 2011

au însemnat și integrarea în portofoliul Trend a primelor instrumente psihometrice – Life Styles Inventory™ (LSI) 1 și 2, Group Styles Inventory™ (GSI) și Organizational Culture Inventory® (OCI).

Viitorul

2017

Lansare Sales Culture Scanner, instrument care evaluează în ce masură cultura echipei de vânzări susține performanța pe termen lung

2018

Noul program Trend Leadership Journey, o călătorie dedicată liderilor care își propun să crească și să mențină culturi constructive

Start your Evolution Journey with us

Comunicarea este baza pe care cladim toate programele noastre.
Deschide dialogul chiar acum!